Koleksi gambar-gambar menarik pemanjat papan tanda IPOH. - Ceritaejoy

Header Ads

Booking.com

Koleksi gambar-gambar menarik pemanjat papan tanda IPOH.

Koleksi gambar menarik pemanjat papan tanda IPOH

Koleksi gambar-gambar menarik pemanjat papan tanda IPOH | Selepas viral gambar sekumpulan remaja memanjat papan tanda IPOH tersebar, nama Norfarihan Baharudin menjadi satu nama yang menjadi carian di antara yang tertinggi di dalam laman sosial. Semua orang nak tahu wajah kepada pemilik nama ini. Manakan tidak! Berada pada suatu tempat yang tinggi tanpa apa-apa alatan keselamatan adalah sangat membahayakan nyawa. Dan yang pasti, tidak semua orang mahu melakukannya.

Yang sebenarnya, aktiviti ini dah menjadi 1 trend dekat luar negara sana. Banyak video-video yang dikongsikan di laman sosial. Dan ada daripada mereka yang memanjat lebih tinggi daripada papan tanda ini! Juga tanpa alatan keselamatan! Mungkin kerana keghairahan untuk berada di tempat tinggi inilah yang menyebabkan sekumpulan remaja ini memanjat papan tanda ipoh tu.

Tak keterlaluan juga untuk aku sebutkan di sini, lepas ni mesti aka nada gambar mereka yang memanjat jambatan pulau pinang, atau mungkin KLCC? Siapa tahu kan? Atau dah ada? Aku je yang tak tahu? Berani sungguh mereka ni kan? Kalau aku, aku memang gayat. Awal-awal aku dah beritahu ya! hehe.

Siapa sebenarnya Norfarihan Baharudin ni?


Menjawab kepada persoalan itu adalah, dia hanyalah orang biasa. Sama macam kita semua. Yang membezakan dia dengan orang lain adalah keberaniannya itu. ha! Berumur 23 tahun! Muda lagi tu. Berasal dari kedah dan menetap di ipoh. Bekerja sebagai guru tadika dan juga menjalankan perniagaan online. wah! Hebat juga dia ni kan?

Kalau kita tengok gambar-gambar Norfarihan Baharudin ni, dia ni memang seorang yang aktif! Dan seorang yang sukakan ketinggian dan memang hati kental! Adeh! Tengok jelah gambar-gambar dekat bawah ni ya!

Koleksi gambar menarik pemanjat papan tanda IPOH

Koleksi gambar menarik pemanjat papan tanda IPOH

Koleksi gambar menarik pemanjat papan tanda IPOH

Koleksi gambar menarik pemanjat papan tanda IPOH

Koleksi gambar menarik pemanjat papan tanda IPOH

Koleksi gambar menarik pemanjat papan tanda IPOH

Koleksi gambar menarik pemanjat papan tanda IPOH

Apa pun! Mereka telah pun di sabitkan kesalahan kan? Yang sebenarnya, sama je kalau dekat luar negara pun, kalau tertangkap, akan dikenakan hukuman. Kalau tak tertangkap, memang suatu kenangan yang indah! Eh? Aku tak sokong mana-mana ya! Cuma respek dengan keberanian yang dia ada tu. Kalau di bawa kepada benda yang positif, agak-agak apa yang sesuai dengan mereka ya? jangan ada yang komen suruh hantar mereka pergi perang ya! hehe.
loading...

5 ulasan:

  1. wahhhh.. http://datoksirkronik.blogspot.my/2017/01/biodata-remaja-panjat-mercu-tanda-ipoh.html

    BalasPadam
  2. Huhuhu.. Memang berani gile..

    BalasPadam
  3. Huhuhu tgk pon dah takut..gayat aihh

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com