Cerita sebenar kanak kanak jatuh eskalator. - ceritaejoy

Cerita sebenar kanak kanak jatuh eskalator.

2:05 PTG

Cerita sebenar kanak kanak jatuh eskalator

Cerita sebenar kanak kanak jatuh eskalator | Semua pun dah tengok kan video seorang kanak-kanak yang terjatuh dari tingkat 1 atas kelalaian ayahnya. Semua pihak menyalahkan ayahnya kerana lalai dan khabarnya anaknya itu mengalami keretakan pada tempurung kepalanya. Aku yang tengok video tu pun jadi seram sejuk. Yelah, terfikir juga kalaulah berlaku pada keluarga ataupun saudara terdekat, tak mampu nak terimanya!

Terbaru! Ada seorang saksi yang menceritakan, Cerita sebenar kanak kanak jatuh eskalator di Georgetown, pulau pinang tu. Ini ceritanya!

Cerita sebenar kanak kanak jatuh eskalator

Part ni memang aku tak faham. Macam mana dia boleh lupa pada anak dekat atas bahu dia tu. Mesti boleh rasa beban kan? Dan isterinya? Tak perasaan ke? Benda macam ni lah yang kadang-kadang kita risau. Betul! Memang kadang-kadang ada ibubapa yang "terlupa" bila terjadi apa-apa pada salah seorang anak. Hinggakan anak yang berada dengan mereka pun boleh lupa.

Tapi nampak tak kesan dia bila kita terleka sekejap je. Menyesal seumur hidup tu! Itu yang aku cakap, kalaulah jadi pada aku atau orang terdekat, tak mampu aku fikirnya! Apa pun, hati-hatilah pada semua ibubapa diluar sana ya! Selalu ingat, Leka sekejap, menyesal selamanya. ok?

You Might Also Like

4 comments

  1. dah ajal budak tu kan...
    but reminder pada parents yg lain.. alfatihah utk si baby

    BalasPadam
    Balasan
    1. ajal? tadi siang baca berita, hidup lagi..

      Padam
  2. tak tau nak kata la.. minta jauh-jauh la benda camni. tak sanggup nak bayangkan camne kalau tetiba jadi benda camni dekat kita or keluarga terdekat

    BalasPadam
  3. Camtu ke.. MAcam tak logik.. Tapi dalam situasi panik macma tu apa2 pun bole terjadi..
    Semoga kita dilindungi dari alpa sesaat macam ni..

    BalasPadam

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email