Koleksi modifikasi honda civic 2016 turbo! - Ceritaejoy

Header Ads

Koleksi modifikasi honda civic 2016 turbo!

www.ceritaejoy.com

Koleksi modifikasi honda civic 2016 turbo! | Semua dah tahukan? Honda Malaysia telah melancarkan generasi baru honda civic 2016 yang kini didatangkan dengan kuasa turbo. Aku tak pandai sangat nak bercerita pasal automotif ni Cuma aku suka tengok model baru ni. Nampak “garang” dan terbukti laju! Hahaha. Biasalah kan, zaman sekarang semuanya nak pantas je!

Aku buat carian di internet dan aku cuba kongsikan beberapa modifikasi honda civic 2016 yang mungkin boleh korang jadikan sumber jika ingin memodifikasi kereta anda nanti. Mungkin juga boleh dijadikan inspirasi untuk korang! Mesti ada target kan? Baru semuanya menjadi! Hehe.


Koleksi modifikasi honda civic 2016 turbo.

www.ceritaejoy.com

www.ceritaejoy.com

www.ceritaejoy.com

www.ceritaejoy.com

1 ulasan:

  1. singgah petang...
    kita minat honda nie...tapi minat tgk jelaaa...:)

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com