Koleksi modifikasi honda civic 2016 turbo! - ceritaejoy

Koleksi modifikasi honda civic 2016 turbo!

1:20 PTG

www.ceritaejoy.com

Koleksi modifikasi honda civic 2016 turbo! | Semua dah tahukan? Honda Malaysia telah melancarkan generasi baru honda civic 2016 yang kini didatangkan dengan kuasa turbo. Aku tak pandai sangat nak bercerita pasal automotif ni Cuma aku suka tengok model baru ni. Nampak “garang” dan terbukti laju! Hahaha. Biasalah kan, zaman sekarang semuanya nak pantas je!

Aku buat carian di internet dan aku cuba kongsikan beberapa modifikasi honda civic 2016 yang mungkin boleh korang jadikan sumber jika ingin memodifikasi kereta anda nanti. Mungkin juga boleh dijadikan inspirasi untuk korang! Mesti ada target kan? Baru semuanya menjadi! Hehe.


Koleksi modifikasi honda civic 2016 turbo.

www.ceritaejoy.com

www.ceritaejoy.com

www.ceritaejoy.com

www.ceritaejoy.com

You Might Also Like

1 comments

  1. singgah petang...
    kita minat honda nie...tapi minat tgk jelaaa...:)

    BalasPadam

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email