Koleksi gambar menarik menggunakan drone! - Ceritaejoy

Header Ads

Koleksi gambar menarik menggunakan drone!

http://ceritaejoy.blogspot.my/

Koleksi gambar menarik menggunakan drone! Rasanya, semua orang pun dah tahu apa itu drone. Dan boleh juga aku katakan, ianya menjadi kegilaan masa kini! Drone bukan sahaja menjadi koleksi "mainan" bahkan ianya kini digunakan secara meluas di dalam penggambaran filem ataupun di dalam menghasilkan gambar daripada kawasan tinggi yang sukar dicapai oleh manusia.

Rasanya, dah lama juga aku tak kongsikan gambar-gambar menarik dekat blog ceritaejoy ni. Dan hari ini aku nak kongsikan Koleksi gambar menarik menggunakan drone! Ianya adalah koleksi gambar dari serata dunia yang diambil menggunakan drone. Apa yang aku boleh katakan adalah..Wow!!

Jom layan Koleksi gambar menarik menggunakan drone!












Amacam? Cantikkan? Mesti ada yang cakap, ambil gambar pakai kamera mahal, memanglah gambar cantik. Ahha! Jangan tak tahu ye, jika korang tahu teknik ambil gambar yang betul, korang pun boleh hasilkan gambar yang cantik hanya menggunakan kamera pada telefon bimbit anda.

Tak tahu kat mana nak cari? Ha, korang baca je kat sini : Teknik hasilkan gambar DSLR dengan menggunakan handphone.

Tiada ulasan

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com