Koleksi gambar menarik menggunakan drone! - ceritaejoy

Koleksi gambar menarik menggunakan drone!

8:51 PG

http://ceritaejoy.blogspot.my/

Koleksi gambar menarik menggunakan drone! Rasanya, semua orang pun dah tahu apa itu drone. Dan boleh juga aku katakan, ianya menjadi kegilaan masa kini! Drone bukan sahaja menjadi koleksi "mainan" bahkan ianya kini digunakan secara meluas di dalam penggambaran filem ataupun di dalam menghasilkan gambar daripada kawasan tinggi yang sukar dicapai oleh manusia.

Rasanya, dah lama juga aku tak kongsikan gambar-gambar menarik dekat blog ceritaejoy ni. Dan hari ini aku nak kongsikan Koleksi gambar menarik menggunakan drone! Ianya adalah koleksi gambar dari serata dunia yang diambil menggunakan drone. Apa yang aku boleh katakan adalah..Wow!!

Jom layan Koleksi gambar menarik menggunakan drone!












Amacam? Cantikkan? Mesti ada yang cakap, ambil gambar pakai kamera mahal, memanglah gambar cantik. Ahha! Jangan tak tahu ye, jika korang tahu teknik ambil gambar yang betul, korang pun boleh hasilkan gambar yang cantik hanya menggunakan kamera pada telefon bimbit anda.

Tak tahu kat mana nak cari? Ha, korang baca je kat sini : Teknik hasilkan gambar DSLR dengan menggunakan handphone.

You Might Also Like

0 comments

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email