Ada masanya ok, ada masanya tak. - Ceritaejoy

Header Ads

Ada masanya ok, ada masanya tak.

Manusia kan, lahir dengan pelbagai sifat dan keadaan. Tak lupa juga dengan pelbagai situasi. Korang mesti pernah mengalami perkara ni, yang mana, ada masanya orang di sekeliling korang jadi sangat ngam dengan korang. Tapi ada masanya, mereka jadi macam benci atau meluat sangat dengan korang.

Ha, pernah tak korang rasa? Ke ini lumrah alam? Ada masanya, dia bagi kita rasa selesa dengan orang sekeliling. Ada masanya dia bagi kita rasa asing dengan orang yang dah bertahun lamanya dengan kita.

Pelik lah aku. Harini, aku rasa macam tak ngam dengan orang sekeliling aku. Rasa macam nak menyendiri je. Malas nak campur orang.

Yang sebenarnya, aku memang rasa benda ni dah lama dah.Dari dulu sampai sekarang. Aku sendiri pun tak tahu kenapa. Rasa pelik dengan diri sendiri. Hmm.

3 ulasan:

  1. Try amal zikir Allahumma Ya Rahman, Ya Rahim, Ya Jami'.... YA Rahman, Ya Rahim, Ya Jami' selalu sis.... InsaaAllah Allah Yang Maha Pengasih, Penyayang, akan Menyatukan silaturahim....

    BalasPadam
  2. Hihihi salam ejoy...
    Itulah yang dinamakan emosi...namun jgn sesekali biarkan emosi mengatasi akal.
    Biarkan akal mengatasi emosi awk k....barulah awk akan tenang...
    Rasanya betul lah tu...hihihi ;-)

    BalasPadam
  3. memang lumrah alam gaknya..hihi...kadang kita sendiri akan rasa nak menyendiri dan lari dari semua org...

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com