Tawaran terbang murah kembali lagi! - ceritaejoy

Tawaran terbang murah kembali lagi!

2:42 PTG


Tawaran terbang murah kembali lagi!. Bila sebut sahaja promosi terbang murah, aku sangat pasti, perkara pertama yang masuk ke dalam minda seseorang itu adalah , Airasia. Ya! Airasia sememangnya Syarikat Penerbangan Murah Di Malaysia yang seringkali menawarkan Promosi Tiket Kapal Terbang Murah. Kali ini syarikat Airasia menawarkan penerbangan murah bagi percutian 2016 anda!

Umum mengetahui, perbelanjaan bagi kos ke luar negara bukanlah murah. Selain daripada kos perbelanjaan hotel, kos bagi pembayaran tiket kapal terbang juga adalah sangat mahal. Tetapi anda harus hapuskan pemikiran anda itu sekarang! Kerana apa? Percaya atau tidak, dengan hanya RM39 anda mampu terbang ke Gold Coast, australia! Ya! Ini bukan cakap kosong. Ini adalah kenyataan!

Tawaran Tiket Kapal Terbang Murah adalah satu tawaran yang cukup istimewa dan cukup bernilai kepada mereka yang gemar melancong. Airasia benar-benar berpegang kepada kata-kata mereka, yang ingin memastikan setiap daripada kita mampu untuk terbang ke lokasi idaman kita. Siapa pernah terfikir, dengan hanya nilai di bawah RM50, kita mampu untuk melancong ke luar negara.



Jika di tanya pada aku, apakah destinasi idaman aku ketika ini, aku akan katakan, aku ingin Melancong Ke Bangkok Thailand. Ya! Terlalu banyak lokasi yang ingin aku terokai di sana. Masih segar kenangan di minda sewaktu aku di hantar bekerja di sana sewaktu bulan ramadhan tahun ini. InsyaAllah, jika diizinkan Allah, ingin aku bawa setiap dari ahli keluarga aku jalan-jalan di sana. Dan sudah pasti, aku akan cari tiket Terbang Murah Ke Bangkok. Terima kasih Airasia! Hehehe.

Orait! Jangan berlengah lagi! Tawaran ini hanya di buka sehingga 4 october 2015 sahaja! Benda-benda special macam ni, memang susah nak dapat. Jadinya, ia hanya di buka dalam tempoh tertentu sahaja. Jangan terlepas peluang keemasan ini. Suka melancong? Jom tempah tiket kapal terbang murah anda sekarang di


You Might Also Like

1 comments

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email