Tips Jimat Petrol paling ekstrem. - ceritaejoy

Tips Jimat Petrol paling ekstrem.

4:56 PTG


Tips Jimat Petrol paling ekstrem. Petrol adalah perkara paling utama di dalam mengerakkan kenderaan anda. Kenaikan harga petrol kini sedikit membebankan rakyat malaysia. Oleh yang demikian, ramai daripada kita mencuba pelbagai tips di dalam penjimatan petrol. Ianya samada menjadi atau sekadar tips sahaja.

Di dalam pelbagai usaha yang dilakukan, ini adalah senarai paling ekstrem di dalam penjimatan petrol. Mungkin juga anda adalah sebahagian darinya *termasuklah aku* hehehehe. Yelah, bukan senang nak cari duitkan? Kalaulah boleh diganti petrol ni dengan minyak masak, dah lama dah orang buat kan? Tak isi minyak kang, tak bergerak pula kenderaan kita tu. Tak bergerak kenderaan tu, tak ke tempat kerjala kita. Tak ke tempat kerja, tiada gaji bulanan. Kalau tiada gaji bulanan, macamana nak hidup? Ye idok?

Orait. tips jimat petrol paling berjaya ini ada aku kongsikan di sini < Teknik penjimatan petrol paling berhasil>  Sebenarnya, dah petang-petang macamni, terasa malas pula nak bercerita panjang *boleh ke macamtu* hahahaha. Oklah, semoga korang berhasil menjimatkan petrol selepas baca teknik yang aku kongsikan tu ya!

You Might Also Like

0 comments

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email