Welcome to AirAsia Bloggers Community. - ceritaejoy

Welcome to AirAsia Bloggers Community.

10:02 PG

http://ceritaejoy.blogspot.com/


Welcome to AirAsia Bloggers Community. Selamat datang ke AirAsia Bloggers Community. Betul ke ni? Aku sendiri pun tak percaya. Adakah blog ceritaejoy ini sudah di terima masuk ke dalam community ini. Yang sebenarnya, sudah lama aku ingin sertai Aabc ni. Tetapi tak tahu caranya.

Terima kasih kepada ewento marcello dari blog wayneharraz kerana sudi berkongsikan cara bagaimana nak sertai AirAsia Bloggers Community (Aabc). Terima kasih tak terhingga dari blog ceritaejoy. Sebenarnya, lama jugalah aku terbang dari blog ke blog, mencari cara nak sertai, tapi tak berjumpa. Terima kasih sekali lagi kepada ewento marcello.

Baik. Kenapa aku nak sertai Aabc? Sebabnya mudah sahaja, kerana ia adalah 1 komuniti daripada syarikat penerbangan terbaik dunia, Airasia. Melalui pemerhatian aku, komuniti ini terdiri daripada mereka yang gemar melancong atau mengembara. Aku juga punya minat yang sama. Kata orang, jika kita bergaul dengan mereka yang punya minat yang sama, kita akan menjadi lebih baik dan baik kerana boleh belajar daripada pengalaman mereka. Itu kata orang.

Aku sememangnya menantikan email balasan daripada pihak Aabc. Alhamdulilah, pagi ini aku terimanya. Tersenyum juga aku dibuatnya dengan perkabaran ini. Seronok! Melihat kepada betapa jauhnya aku ingin pergi dan seluas mana aku ingin teroka, ianya memang tidak boleh diungkapkan dengan kata-kata. Dunia blogging ternyata cukup luas!

Aku pasti setiap dari blogger malaysia juga punya keinginan yang sama. Bila kita memilih untuk menceburi sesebuah bidang, biarlah kita berada di tahap yang tertinggi. Itu adalah suatu kepuasan! Biarlah Aabc menjadi permulaan kepada blog kecil ini menjadi semakin berkembang dan berkembang. Pembelajaran tidak pernah terhenti.

Sekali lagi, adakah blog ceritaejoy ini sudah diterima masuk ke Aabc? Jika benar, terima kasih tak terhingga. Hahahaha. Excited sebab kita orang kecil, baru nak belajar. Jika ada salah dan silap, mohon maaf la ya. Hehehe. Terima kasih sudi singgah dan baca.

You Might Also Like

12 comments

  1. tahniah kerana telah turut serta menjadi aabc.... saya pun aabc juga... :-)

    BalasPadam
  2. Mana mana nak join? Tapi blog cik belbel biasa jeee. Boleh join ke

    BalasPadam
    Balasan
    1. Blog saya pun kecil juga. Tapi beranikan diri untuk join. Hehehe. Cara nak sertai pun mudah. Boleh baca di sini:

      http://ceritaejoy.blogspot.com/2015/08/airasia-bloggers-community.html

      Lihat pada ruangan komen. Ya.

      Padam
  3. yay...kita geng skrg. gud2. tggu je mcm2 email dari airasia lps ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yer. Geng2! Hehehe. Owh, yeker? Hehe, tak sabar nak tunggu email yang masuk. :)

      Padam
  4. Tahniah ejoy... kak ana tak berani lah nak join macam tak sesuai je :(

    BalasPadam
    Balasan
    1. Erks, nape tak sesuai? Saya pun join je, sebab rasa macam menarik. Hehehe

      Padam
    2. Sha pun segan nak join Kak na. Macam tak sesuai je T_T

      Padam
  5. Tahniah ejoy..akk pon salah sorang ahli AABC ..

    BalasPadam

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email