Tutorial letak privacy dalam blog. - ceritaejoy

Tutorial letak privacy dalam blog.

12:30 PTG

Tutorial letak privacy dalam blog. Privacy adalah satu halaman dalam blog yang menerangkan tentang privasi blog. Halaman ini adalah sangat penting untuk sesebuah blog. Dan ia juga adalah salah satu syarat untuk mendapat kelulusan daripada google adsense.

Jika dahulunya, adalah sedikit menyukarkan para blogger untuk menghasilkan satu bentuk penulisan privacy di dalam blog. Tetapi kini, terdapat cara yang lebih mudah dan senang. Anda tidak perlu bersusah payah memerah minda anda untuk berfikir. Jom teruskan bacaan Tutorial mudah letak privacy dalam blog.

#1 Perkara pertama yang perlu anda lakukan adalah klik pada laman web ini: http://www.privacypolicyonline.com/

#2 Seterusnya, isikan data-data yang diperlukan.


#3 Selepas klik pada generate policy, akan keluarlah ayat yang panjang, padat dan lengkap. Salin ayat itu dan postkan pada blog anda.


#4 Save dan siap. Mudah kan? Hehehe.

Dengan adanya halaman privacy di dalam blog anda, selain memenuhi pensyaratan blog, ia juga memenuhi pensyaratan adsense. Blog anda juga akan kelihatan seperti sebuah blog profesional. Hebat bukan? Hehehehe. Semoga ia memberi manfaat dan selamat mencuba.

You Might Also Like

1 comments

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email