Nuffnang bermasalah? - ceritaejoy

Nuffnang bermasalah?

2:01 PTG


Nuffnang bermasalah?. Entah kenapa dalam seminggu ni, aku tak boleh log in masuk ke dalam akaun nuffnang. Iklan di blog juga tidak terpapar. Pelik juga. Biasanya, dalam sehari dua tiada iklan mungkin perkara biasa, tapi bila terlalu lama, wujud perasaan pelik dalam diri aku.


Bila aku cuba nak log in masuk ke dalam akaun nuffnang, keluar ayat seperti ini: 



Bad Request


Your browser sent a request that this server could not understand.
Size of a request header field exceeds server limit.


Ini yang menjadikan aku lebih hairan dan pelik. Kenapa dan mengapa? Adakah komputer aku sedang mengalami masalah kritikal atau mungkin juga akaun nuffnang sedang dalam proses naik taraf? Aku sempat juga singgah ke blog rakan-rakan yang lain. Iklan nuffnang mereka berfungsi dengan baik? Ha? Apakah akaun nuffnang aku sahaja yang bermasalah?

Rakan-rakan blogger malaysia ada tak yang mempunyai pengalaman seperti ini? Mungkin juga ada cara untuk selesaikan masalah ini?

You Might Also Like

11 comments

  1. Haa..Nuffnang x ada problem pn..Untuk selesaikn mslh tu boleh la follow tuto ne mimirheem.blogspot.com/2015/08/tutorial-cara-mengatasi-eror-400-bad.html?m=1..semoga membantu :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wah, ada tutorial. ok2. Terima kasih ya! hehehe

      Padam
  2. try pergi google chrome > history > clear browsing data > klik clear cookies

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eh..betul la. dah boleh la. Hahahahahahaha. terima kasih ya!

      Padam
  3. Hehe lama dah kak lya buang mr nuff ni ejoy

    BalasPadam
    Balasan
    1. kak lya banyak income lain. hehehehe

      Padam
  4. terima kasih.. settle masalah yg sama.

    BalasPadam
  5. banyak sangat earning susah nuff nak kira. haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulilah. Rezeki namanya tu. Hehehehe

      Padam
  6. Clear browsing data. Settle punya =)
    Btw, sha punya pun selalu jd mcm tu.

    BalasPadam

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email