• Breaking News

    19 Ogos 2015

    Nuffnang bermasalah?


    Nuffnang bermasalah?. Entah kenapa dalam seminggu ni, aku tak boleh log in masuk ke dalam akaun nuffnang. Iklan di blog juga tidak terpapar. Pelik juga. Biasanya, dalam sehari dua tiada iklan mungkin perkara biasa, tapi bila terlalu lama, wujud perasaan pelik dalam diri aku.


    Bila aku cuba nak log in masuk ke dalam akaun nuffnang, keluar ayat seperti ini: 



    Bad Request


    Your browser sent a request that this server could not understand.
    Size of a request header field exceeds server limit.

    
    Ini yang menjadikan aku lebih hairan dan pelik. Kenapa dan mengapa? Adakah komputer aku sedang mengalami masalah kritikal atau mungkin juga akaun nuffnang sedang dalam proses naik taraf? Aku sempat juga singgah ke blog rakan-rakan yang lain. Iklan nuffnang mereka berfungsi dengan baik? Ha? Apakah akaun nuffnang aku sahaja yang bermasalah?

    Rakan-rakan blogger malaysia ada tak yang mempunyai pengalaman seperti ini? Mungkin juga ada cara untuk selesaikan masalah ini?

    11 ulasan:

    1. Haa..Nuffnang x ada problem pn..Untuk selesaikn mslh tu boleh la follow tuto ne mimirheem.blogspot.com/2015/08/tutorial-cara-mengatasi-eror-400-bad.html?m=1..semoga membantu :-)

      BalasPadam
      Balasan
      1. wah, ada tutorial. ok2. Terima kasih ya! hehehe

        Padam
    2. try pergi google chrome > history > clear browsing data > klik clear cookies

      BalasPadam
      Balasan
      1. Eh..betul la. dah boleh la. Hahahahahahaha. terima kasih ya!

        Padam
    3. Hehe lama dah kak lya buang mr nuff ni ejoy

      BalasPadam
      Balasan
      1. kak lya banyak income lain. hehehehe

        Padam
    4. terima kasih.. settle masalah yg sama.

      BalasPadam
    5. banyak sangat earning susah nuff nak kira. haha

      BalasPadam
      Balasan
      1. alhamdulilah. Rezeki namanya tu. Hehehehe

        Padam
    6. Clear browsing data. Settle punya =)
      Btw, sha punya pun selalu jd mcm tu.

      BalasPadam

    Popular Post

    Blogger Malaysia