Zip seluar rosak! - ceritaejoy

Zip seluar rosak!

4:08 PTG


Zip seluar rosak!|Zip seluar kerja aku rosak! Argh! Best punya buang air kecil, nak zip la seluar, sekali, aiks! kenapa tak boleh zip nih? Puas menjengah tengok. Argh sudah, sangkut pulak zip ni kat kain. Rentap punya rentap, amik kau, tercabut. Hahahahaha.

Jarak dari tandas ke loker amatlah jauh. Nak taknak aku terpaksa la tukar seluar, Takkan nak redah pakai seluar yang zipnya rosakkan? Confirm terbukak je seluar aku nanti. huhuhu. Ini bukan kali pertama aku kena macam ni. Rasanya dah masuk kali ketiga. Tak pasti, adakah sebab seluar ini kualitinya tak elok atau aku yang semakin membesar yang membuatkan zip seluar aku dah tak mampu nak menampung? Hahahaha.

Fuh! Dalam perjalanan nak tukar seluar, macam-macam dept kena lalu. Selamatlah takda yang perasaan zip seluar aku rosak. Alhamdulilah. Sampai kat loker, ada juga seluar simpanan *yang memang saja aku simpan* Alhamdulilah. Fuh. Zip owh zip. Kau mampu mengubah pemikiran manusia. Owh!

You Might Also Like

2 comments

  1. HAHAHA....
    NASIB BAIK TAKDE AWEK SEKSI LALU...KALAU TAKKKKKKKKKKKKK

    BalasPadam
    Balasan
    1. sila habiskan ayat anda.

      hahahahhahahahahhahahahahha

      Padam

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email