Tajuk artikel berbaur Lucah tidak dibenarkan. - ceritaejoy

Tajuk artikel berbaur Lucah tidak dibenarkan.

5:09 PTG

Tajuk artikel berbaur Lucah tidak dibenarkan|Ya. itulah yang aku alami sekejap tadi bila aku nak ping entry aku dekat babab.net. Ish, dah kenapa? Sejak bila pulak aku dok cerita pasal lucah-lucah ni? Dah kenapa? Uhh. Babab salah ke?

Babab.net atau lebih dikenali sebelum ini dengan nama ping busuk adalah sebuah laman aggregator yang menjadi no 1 untuk aku ping entry blog. Tak pernah sebelum ini *sewaktu di pingbusuk, keluar statement yang mengatakan artikel aku berbaur lucah. Uish. Lucah??

Tetiba tadi, waktu aku nak ping entry, boleh pulak keluar ayat macam ni: Tajuk artikel berbaur Lucah tidak dibenarkan disini. Uits! Cuba korang baca tajuk ni: idea menulis vs pemalas, rasa-rasa korang, dekat mana yang ada sangkut paut dengan perkataan lucah? Ke itu memang tajuk filem 18tahun punya? Dah kenapa oii?

Ini memang pelik. Betul pelik. Aku baca banyak kali entry aku tu, sebab nak cari ayat-ayat yang dikatakan lucah, tapi tak jumpa pun? Aku dah email pada pihak babab perihal perkara ni, hanya untuk tahu ayat manakah atau tajuk manakah yang dimaksudkan. Tujuannya hanya satu, supaya aku boleh memperbaiki masalah itu secepat mungkin.

Atau korang ada terperasan, ada artikel-artikel di dalam blog ceritaejoy yang berbunyi lucah? Apapun, Tajuk artikel berbaur Lucah adalah tidak dibenarkan sama sekali yer.

Haffizul Iskandar.

You Might Also Like

0 comments

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email