Rumah pokok yang tenang tetapi menyeramkan. ~ Ceritaejoy Rumah pokok yang tenang tetapi menyeramkan. - Ceritaejoy

Rumah pokok yang tenang tetapi menyeramkan.

11:39 PG

Rumah pokok yang tenang tetapi menyeramkan|Tree house|gambar.

Sebuah rumah kecil telah dibina di atas bukit-bukit Tiavi, Samoa dan adalah yang pertama di seluruh Pasifik Selatan. Resort ini mempunyai Wi-Fi, perkhidmatan dobi dan kedai kopi dan ia adalah tempat percutian desa untuk sesiapa yang mencari percutian yang santai. Yang menjadikan ia seram di mata aku adalah, bentuk pokok yang digunakan untuk membina rumah ini, sama seperti pokok yang selalu digunakan untuk cerita seram di malaysia ni. Nampak tak pengaruh filem dalam minda aku tu?

Now You Can Holiday in the Trees at This One-of-a-kind “Treesort”
Now You Can Holiday in the Trees at This One-of-a-kind “Treesort”

Now You Can Holiday in the Trees at This One-of-a-kind “Treesort”

Now You Can Holiday in the Trees at This One-of-a-kind “Treesort”

Now You Can Holiday in the Trees at This One-of-a-kind “Treesort”

Now You Can Holiday in the Trees at This One-of-a-kind “Treesort”

Now You Can Holiday in the Trees at This One-of-a-kind “Treesort”

Now You Can Holiday in the Trees at This One-of-a-kind “Treesort”

Now You Can Holiday in the Trees at This One-of-a-kind “Treesort”

Now You Can Holiday in the Trees at This One-of-a-kind “Treesort”

Now You Can Holiday in the Trees at This One-of-a-kind “Treesort”

Now You Can Holiday in the Trees at This One-of-a-kind “Treesort”

Now You Can Holiday in the Trees at This One-of-a-kind “Treesort”

Now You Can Holiday in the Trees at This One-of-a-kind “Treesort”

You Might Also Like

5 comments

  1. cantik rumahnya.. tapi kalo berhanyu, takmolah.. hihi..

    BalasPadam
  2. unik ada rumah mcm ni
    cuma takut dahan or btg pokok tu buruk, agak berisiko jugak
    tp teringin nak bermalam kat situ

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan, pokok tu sampai masa, mesti mereput dan mati kan? Hmm

      Padam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com