Kenapa mesti Korea? - ceritaejoy

Kenapa mesti Korea?

8:13 PG

Kenapa mesti Korea?|Ha. Kenapa mesti korea? Dan bukannya negara lain? Sebenarnya aku ada sedikit pelik. Mungkin disebabkan usia aku ni. *erks, alasan je kut. Pelik bila melihat, di sana sini bercerita perihal korea. Yang kawan-kawan aku ni, sibuk dok bercerita nak melancong ke korea. Dah kenapa kan? Kenapa mesti korea?

Dekat tv pun ada siaran korea. Adik ipar aku. *perempuan ya! Pun ber"korea" jugak. Apa yang ada di korea eh? Kan ada isu gadis bertudung dulu, pun dengan artis korea. Hmm, kenapa la aku tak tahu apa-apa pasal benda ni? Aku tak campur orang ke? Anti sosial ke?

Ada sesapa nak terangkan dekat aku, kenapa mesti korea?

You Might Also Like

2 comments

  1. hm..entahla...mmg trend sekarang kot...dulu masa zaman saya jepun jekk...saya pun xbpe nk layan korea...lg suka tgk cerita jepun..tpi teringin nk ke nami island di korea..situ mmg cntik :)

    BalasPadam
  2. zaman saya pun memang nak ke jepun je. sampai sekarang pun masih simpan angan-angan nak ke negara jepun. Owhh, nami island ya. Kat korea eh? Mesti ada lagi lokasi yang menarik kat sana kan?

    BalasPadam

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email