Rambut Beruban Kini Adalah Satu Fesyen! - ceritaejoy

Rambut Beruban Kini Adalah Satu Fesyen!

4:15 PTG

Fesyen rambut terkini 2015.

Rambut Beruban
Rambut Beruban

Rambut Beruban

Rambut Beruban

Rambut Beruban

Rambut Beruban

Rambut Beruban

Rambut Beruban

Rambut Beruban

Rambut Beruban

Rambut Beruban

Rambut Beruban

Rambut Beruban

Rambut Beruban

You Might Also Like

6 comments

  1. yg tua bukan main nak elak ada uban, yg muda sebaliknya

    BalasPadam
  2. ni nak gi audition watak hantu kott....!! :p

    tapiii.. gambar no.7 tu nampak lawa pulak...

    BalasPadam
  3. Yang kitew punya nak elok uban tapi diaorang sebaliknya..
    Best ke ada uban ni..rasa macam dah tua sgt tau..

    BalasPadam
  4. FESYEN NENEK KEBAYAN NAMA DIBERI HE HE HE

    BalasPadam
  5. adehh terbalik suda...huhu.. yg tua seboleh2 nak hitamkan rambut..huhu

    BalasPadam
  6. kat ofis aku ada org buat gini..boleh tahanlah.rambut putih muka muda macam match jugak

    BalasPadam

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email