Maksud Perkataan Sado - ceritaejoy

Maksud Perkataan Sado

11:29 PG

Maksud sado.

Assalamulaikum Dan Salam Sejahtera.

Tak siapa yang tahu dari mana datangnya perkataan sado ni. Mulanya aku sendiri pun tak tahu apa maksud sado ni. Tapi aku biasa sangat dengar orang cakap, abang sado, abang sado. Jadi, disebabkan rasa ingin tahu yang kuat tu, aku pun tanyalah pakcik google maksud perkataan sado ni.


Bila dah dapat tahu, aku pun gelak sakan la. Hahahahha. Rupanya maksud sado adalah kacukan 2 bahasa iaitu Besar+Doh. Ianya khusus untuk lelaki-lelaki bina badan. Yang menjadikan gym di antara lokasi yang paling banyak dikunjungi.

Owh, patutlah orang cakap abang sado, abang sado, rupanya besar+doh. Hehehehehe. Inilah maksud perkataan sado yang sebenarnya. Dah terlanjur bercerita pasal sado ni, nak jugak aku kongsikan gambar-gambar yang sado ni. Hehehehhe.

Jeff Seid


Sergi Constance


Lazar angelov.


Aku minat jenis badan yang macam ini je. Yang besar-besar sangat tu, erks. Macam kurang peratus minat tu. Hehehehe.

Sekarang dah tahu kan maksud perkataan sado?

You Might Also Like

7 comments

  1. oooo *baru tau jugaq* hikhik~

    BalasPadam
  2. terima kasih pencerahan..baru tau jugak.

    BalasPadam
  3. ye ke..anak aka selalu sebut..itu rupanya..hmm.bahasa skrg mcm2 :)

    BalasPadam
  4. haha nice! hari tu kawan ada jugak cerita pasal benda ni..

    BalasPadam
  5. Ingatkan besar dan bodo

    BalasPadam

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email