Misteri Budak 2 Tahun Di Jumpai Di Hutan - ceritaejoy

Misteri Budak 2 Tahun Di Jumpai Di Hutan

9:26 PG

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Semalam wife aku ada cerita, perihal seorang kanak-kanak berumur 2 tahun yang hilang, ditemui di dalam hutan oleh sepasukan ahli bomba. Pagi ni, aku terbaca di dalam 1 blog yang berkongsi gambar perihal cerita ni. Misteri budak 2 tahun di jumpai di hutan.

Terdetik dalam kepala aku. Macamana kanak-kanak berumur 2 tahun boleh berada dekat kawasan yang semacam tu. Betul-betul pelik. Biasalah kan, bila kita tengok gambar atau dengar cerita yang macam tu, mesti kita akan fikir yang bukan-bukan kan?

Fikir yang bukan-bukan tu, maksudnya, mungkin juga sesuatu perkara yang berlaku kepada anak kecil ni. Yelah kecik sangat kan? Rasanya dia pun tak tahu apa yang berlaku kat dia.

Ok, apa yang ada dalam kepala aku, mestilah perkara ghaib. Aku dibesarkan dengan ilmu melayu lama. Jadi, sedikit sebanyak, pemikiran melayu lama itu wujud dalam minda aku ni.

Sungguh aku pelik. Macamana budak umur 2 tahun tu boleh berada dekat kawasan macam tu. Kalau dekat atau aku kenal, maunya aku g tanya, apa yang berlaku sebenarnya.

Apa pun, alhamdulilah, adik kecil ni selamat. Terfikir kalaulah berlaku dekat anak aku. Anak aku pun sama je baya dengan anak kecil ni.

Apa pun, alhamdulilah dan syukur anak kecil ni selamat. Terima kasih kepada anggota bomba yang pastinya bertungkus lumus di dalam operasi mencari ni. Terima kasih sekali lagi kepada anggota bomba.

Semoga ada yang merungkai misteri budak 2 tahun di jumpai di hutan ini.

Gambar di bawah adalah dari : gambar misteri budak 2 tahun boleh bermalam di dalam hutan  (Blog Mestimauu.)



You Might Also Like

2 comments

  1. MasyaAllah.... takut bila fikirkan... mcm2 boleh jadi kat dia...

    BalasPadam

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email