Kelebihan Seks Di Awal Pagi. - ceritaejoy

Kelebihan Seks Di Awal Pagi.

11:02 PG

Hubungan Intim Suami Isteri.

Bila kita bercerita perihal seks ni, masyarakat melayu terutamanya akan memandang serong pada si pembicara. Ini kerana, perbincangan mengenai seks seperti sesuatu perbicangan secara tertutup dan bukannya secara terbuka. Mungkin atas alasan, ia boleh mempengaruhi pemikiran sesetengah orang dan akan mengakibatkan mereka terjerumus ke dalam kancah maksiat.

Ok, Sedar atau tidak, perkara seperti ini sememangnya sudah berleluasa dan menjadi semakin teruk sekarang ni. Ini kerana kekurangan ilmu mengenai hubungan ini. Di dalam islam, hubungan seks pada mereka yang tidak mempunyai ikatan yang sah adalah HARAM sama sekali. 

Ok, cukup mukadimah setakat itu, sekarang aku nak ceritakan pula, Apakah kelebihan seks di awal pagi bagi pasangan suami isteri.

Kelebihan Seks Di Awal Pagi. 


1. Pagi adalah permulaan hari, dan pada permulaan hari, pemikiran kita masih lagi "segar" tanpa masalah di sekeliling. Hubungan yang terhasil pastinya akan memberi kepuasan kepada pasangan.

2. Di awalan pagi, kita pastinya banyak tenaga dan sudah pastinya ianya akan terarah kepada penggunaan sepenuhnya tenaga itu.

3. Seks juga adalah salah satu cara menguruskan tekanan. Siapa yang tidak mahu memulakan hari mereka dengan cara yang lebih santai?

4. Memulakan hari yang lebih selari dengan mempunyai keseronokan antara satu sama lain dari segi fizikal dan emosi. Ia mengeluarkan oxytocin kimia yang memberi rasa kasih sayang diantara satu sama lain sepanjang hari.

5.  Anda memberitahu kepada pasangan anda bahawa dia adalah keutamaan, dan begitu juga kehidupan seks anda.

6. Seks adalah senaman. Ia adalah satu cara yang baik untuk bekerja di awal pagi. Ia juga sebagai "sarapan pagi" untuk anda!

7. Seks di awal pagi juga akan membantu anda merasa lebih bahagia dan sihat sepanjang hari.

Jadi bagaimana? Mulakan hari anda dengan kasih sayang di antara pasangan. Seks bukan sekadar kepuasan semata-mata, malah ia lebih dari itu. Hargai pasangan anda seadanya dan berikan mereka kasih sayang dalam setiap perkara.

You Might Also Like

1 comments

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email