Remaja 14 Tahun Di Bakar Hidup-Hidup Kerana Tak Bayar Tambang Teksi. - ceritaejoy

Remaja 14 Tahun Di Bakar Hidup-Hidup Kerana Tak Bayar Tambang Teksi.

9:31 PG


Ish, zaman sekarang kan. Nyawa manusia tu, macam dah tak penting. Di mexico, seorang remaja dibakar hidup-hidup kerana tak bayar tambang teksi. Dan ianya disaksikan oleh orang awam dan pihak berkuasa! Uish! Kalau pihak berkuasa boleh pandang macam tu jer, orang awam nak berharap pada siapa lagi? Yer dok?

Nyawa seorang manusia kini, macam harga ikan kat pasar. Dunia dah akhir zaman. Inilah jadinya. Manusia boleh beli pakai duit. Boleh bunuh suka hati. Bersyukur kerana negara aku masih aman. Alhamdulilah.

Untuk lebih gambar dan cerita lanjut, boleh baca kat sini:


You Might Also Like

5 comments

  1. Irra dh reply email. check email ya :)

    BalasPadam
  2. dah xbayar jangan dibunuh,bukan untung apa.. T__T mcm2 dunia sekarang

    BalasPadam

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email