• Breaking News

    6 Februari 2015

    Menu Aiskrim Terbaru. Hehehehe

    Dah jumpa aiskrim pasu. Dah pernah tengok aiskrim dalam batu lesung. Yang nie belum pernah jumpa lagi. Hehehheehheheehehe.

    Menu Aiskrim Terbaru

    10 ulasan:

    1. aduhh dalam ni?? memang tak lalu nak makan..huhu

      BalasPadam
    2. erkk,macam x tergamak je nak makan aiskrim cenggitu (aiskrim pasu sy dah selalu jmpa, aiskrim dalam batu lesung, lom prnh jumpa lagi)..

      BalasPadam
    3. semua jenis aiskrim yang disebut tak pernah jumpa lagi.. aiskrim pasu tengok dalam blog dan fb kawan2 jer.. aiskrim nih memang tak pernah jumpa laa.. kalau jumpa pun, rasa tak mampu nak makan dan telan..

      BalasPadam
    4. Hahahha. ada jugak ek yang macam ni.

      BalasPadam
    5. He he he dah tgk dah...
      Pedas tak agak eh

      BalasPadam
    6. perghhhh lalu ka nak makan hehe

      BalasPadam

    Blogger Malaysia