Menu Aiskrim Terbaru. Hehehehe - ceritaejoy

Menu Aiskrim Terbaru. Hehehehe

2:26 PTG

Dah jumpa aiskrim pasu. Dah pernah tengok aiskrim dalam batu lesung. Yang nie belum pernah jumpa lagi. Hehehheehheheehehe.

Menu Aiskrim Terbaru

You Might Also Like

10 comments

  1. aduhh dalam ni?? memang tak lalu nak makan..huhu

    BalasPadam
  2. erkk,macam x tergamak je nak makan aiskrim cenggitu (aiskrim pasu sy dah selalu jmpa, aiskrim dalam batu lesung, lom prnh jumpa lagi)..

    BalasPadam
  3. semua jenis aiskrim yang disebut tak pernah jumpa lagi.. aiskrim pasu tengok dalam blog dan fb kawan2 jer.. aiskrim nih memang tak pernah jumpa laa.. kalau jumpa pun, rasa tak mampu nak makan dan telan..

    BalasPadam
  4. Hahahha. ada jugak ek yang macam ni.

    BalasPadam
  5. He he he dah tgk dah...
    Pedas tak agak eh

    BalasPadam
  6. perghhhh lalu ka nak makan hehe

    BalasPadam

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email