Menu Aiskrim Terbaru. Hehehehe ~ Ceritaejoy Menu Aiskrim Terbaru. Hehehehe - Ceritaejoy

Menu Aiskrim Terbaru. Hehehehe

2:26 PTG

Dah jumpa aiskrim pasu. Dah pernah tengok aiskrim dalam batu lesung. Yang nie belum pernah jumpa lagi. Hehehheehheheehehe.

Menu Aiskrim Terbaru

You Might Also Like

10 comments

  1. aduhh dalam ni?? memang tak lalu nak makan..huhu

    BalasPadam
  2. erkk,macam x tergamak je nak makan aiskrim cenggitu (aiskrim pasu sy dah selalu jmpa, aiskrim dalam batu lesung, lom prnh jumpa lagi)..

    BalasPadam
  3. semua jenis aiskrim yang disebut tak pernah jumpa lagi.. aiskrim pasu tengok dalam blog dan fb kawan2 jer.. aiskrim nih memang tak pernah jumpa laa.. kalau jumpa pun, rasa tak mampu nak makan dan telan..

    BalasPadam
  4. Hahahha. ada jugak ek yang macam ni.

    BalasPadam
  5. He he he dah tgk dah...
    Pedas tak agak eh

    BalasPadam
  6. perghhhh lalu ka nak makan hehe

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Recommended For You