Inilah Punca Sebenar Sepahtu Bersara Dari Maharaja Lawak Mega. - Ceritaejoy

Header Ads

Booking.com

Inilah Punca Sebenar Sepahtu Bersara Dari Maharaja Lawak Mega.


Jika sebelum ini, salah seorang peserta Maharaja Lawak Mega (MLM) iaitu Nabil mengumumkan bakal bersara dari persaingan hebat itu di masa akan datang, kali ini giliran kumpulan Sepahtu pula mahu menarik diri dari terus menyertainya pada edisi akan datang.

Bercakap kepada Astro Gempak baru baru ini, Sepahtu yang dianggotai oleh Jep dan Shuib akui yang mereka telah membuat keputusan untuk tidak menyertai edisi Maharaja Lawan Mega akan datang untuk memberi laluan kepada bakat baru.

“Kami rasa pentas ini kami harus bagi peluang kepada mereka yang lain. Semua edisi sebelum ini kami masuk, takkan 2015 nak masuk lagi. Kami sebulat suara untuk tidak menyertai Maharaja Lawak Mega yang akan datang,” ujar Sepahtu.

Pentas Maharaja Lawak Mega selepas ini pastinya akan kurang meriah tanpa kelibat Sepahtu dan Nabil namun siapa tahu akan muncul bakar yang lebih memeriahkan suasana tahun hadapan. Kita doakan yang terbaik untuk kerjaya mereka.

loading...

6 ulasan:

  1. ramai nk bersara dah. nabil bersara dah. tp elok gak diorang bersara. bagi can pelawak lain yg ssh nk mng. klu x bersara, kang ada cakap 'asek dia je yg menang'. my 2 cents view

    BalasPadam
  2. bagus lah bagi peluang kat Bocey plak ke..

    BalasPadam
  3. bagus jugak . kasi pelawak2 baru pulak naik

    BalasPadam
  4. All the best to both of them :)

    BalasPadam
  5. suka sepahtu, suka shuib,dia x buat lawak pun dah lawak tengok dia...hehe

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com