Nampak masa free tak? - ceritaejoy

Nampak masa free tak?

12:23 PTG

Aku sebelum nikah, selalu ke gym. Bersukan. Sekarang, susah betul nak g gym. Aku tercari-cari juga masa yang sesuai untuk ke gym. Yelah, dulu aktif, lepas tu terus stop. Habis sakit badan-badan aku ni.

Siang kerja. Biasa balik dalam pukul 2000. Kadang awal sikit. Sampai rumah. Mandi, siap-siap. Lepas tu layan anak. Makan gan family. Dah pukul 2200. Takkan nak g gym lepas pukul 2200 kan?

Hujung minggu kadang kerja. Kalau tak kerja, masa riadah dengan family. Riadah dengan family tak sama dengan bersukan kat gym. Kat gym lebih fokus pada otot-otot.

Kat rumah aku sekarang, ada 2 set dumbbell. Boleh katakan tak bergerak langsung. Hish. Balik kerja aku pandang je. Dalam hati ni, membuak-buak nak pegang. Kang kalau start pegang, mesti aku completekan set. Takkan nak panas badan je kan?

Hmm. Aku tak nampak kat mana masa yang free. Tercari-cari juga. Betul-betul bersemangat nak masuk gym balik ni.

You Might Also Like

1 comments

  1. Kak Lya time free ssh nak dapat ..Biasa mmg sibuk tak cukup masa nak urus anak2 ..Kakak dengan pelajaran dia..Iman lagi ..Akif lagi kdg2 tak sempat nak mengajar anak2..Kak Lya peruntukkan jam 9 pg hingga 12 atau 1 tgh masa utk anak2 belajar..Umi duk dekat tgk apa yang patut ..Malam masa diaorg mengaji quran ..Kak Lya dan suami ajar sendiri ..Tu kalau cuti sekolah ...Kalau hari sekolah rutin berubah ..

    BalasPadam

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email