Masih belum menunjukkan tanda positif. - ceritaejoy

Masih belum menunjukkan tanda positif.

9:30 PG

Harini dah 07/01/15. Makna nya dah 7 hari kita berada dalam tahun 2015. Dan 7 hari juga, aku dan bazirkan masa aku macam tu je.

Hmm, masih belum menunjukkan tanda positif dalam perkembangan ke arah mencapai target 2015. Aku rasa 2015 macam 1 tahun kebangkitan aku. Jadi, setiap hari yang berlalu, aku tak boleh bazirkan macam tu je. Aku bersemangat sungguh tahun ni.

Sebenarnya, aku masih dalam perancangan lagi untuk mencapai target yang pada aku mustahil untuk aku capai. Tapi serius seronok, sakitkan kepala ni, fikir benda-benda macam ni.

Orang asyik cakap, mahu berubah dari biasa kepada luar biasa. Sekadar bercakap tetapi tidak menghasilkan apa-apa.

Ia perlu di sertakan dengan tindakan. Bila ada tindakan, barulah berhasil. Nak bina bangunan pencakar langit, perlu dengan 1 usaha. Dah mula, barulah hadap pelbagai masalah hinggalah siap bangunan tu.

InsyaAllah, semoga Allah permudahkan segala urusan aku mencapai apa yang aku rancangkan tahun ini. InsyaAllah.


You Might Also Like

1 comments

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email