Masih belum mencapai target. - ceritaejoy

Masih belum mencapai target.

8:32 PG

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hmm, dah nak hampir ke penghujung bulan januari. Nampaknya aku mensia-siakan lagi masa aku. Tak nampak perubahan dalam mencapai target aku untuk tahun 2015. Masih belum mencapai target.

Tahun ni, aku rasa betul-betul bersemangat untuk mencapai apa yang aku rancangkan. Hinggakan setiap hari yang berlalu tanpa ada usaha, aku akan rasa sungguh menyesal. Tak tahu kenapa dan mengapa tahun ni aku rasa macam ni. Bila dah nak dekat akhir bulan januari ni, aku dah mula menung panjang, yelah, aku masih belum mencapai target.

Yang penting, jangan mudah kecewa. Orang cakap masih baru lagi. Jadi kena usaha lebih lagi. InsyaAllah, Allah mudahkan semuanya. Amin.


You Might Also Like

1 comments

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email