Fenomena Zamani Slam. - ceritaejoy

Fenomena Zamani Slam.

5:10 PTG

Selepas video penyanyi kumpulan Slam, Zamani, di suruh menyanyi dengan tangan bergari viral di media sosial, rasanya semua tempat rancak memainkan lagu kumpulan slam. Ia semacam mewujudkan satu fenomena zamani slam.

Sama juga halnya dengan tempat kerja aku, pada permulaan kerja, waktu pagi, tempat aku kerja ada memainkan lagu, 1 kawasan kerja boleh dengar lagu yang di pasang. Dan Lagunya dari awal, hingga la habis, semua lagu slam. Masuk opis, rakan-rakan kerja pulak nyanyi lagu slam kat meja masing-masing. Nyanyi pulak macam duk dalam bilik karaoke. Hamboi. Betul-betul 1 fenomena zamani slam.

Aku bukan nak mengutuk atau mengata. Sebab aku sendiri minat slam. Hehehehe. Kadang-kadang aku nyanyi jugak. Tapi takdelah macam rakan-rakan aku ni. Aku nyanyi slow je. Hehehehe. Lagu yang aku minat: Jangan biarkan malamku kesiangan. Barulah fenomena zamani slam. Hehehehe.

Korang minat slam? Atau tak kenal kumpulan slam? Hehehehe. Minat masing-masing kan? Hehehe.

You Might Also Like

0 comments

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email