Dapat cash voucher dari ZALORA! Yeeehaa! - ceritaejoy

Dapat cash voucher dari ZALORA! Yeeehaa!

10:49 PG

Terima kasih pada Zalora Malaysia, sudi singgah kat blog aku yang kecik ni. Hehehehe. Terima kasih pada Sis Norain juga sebab banyak membantu aku. Nanti jemput datang lagi yer. Hehehehe. Aku dapat voucher RM100 daripada Zalora untuk collaboration dengan mereka.


Bila dapat jer voucher ni, macam-macam lah aku nak beli. Itu nak, ini nak, banyak sangat barang yang aku nak. Hehehe. Sudahnya, aku beli 2 helai baju je. Hehehehe. Tak sabar nak tunggu barang aku sampai depan pintu rumah. Alhamdulilah. Rezeki.


cara nak dapatkan cash voucher dari zalora

You Might Also Like

8 comments

  1. wahh. tahniahh dan selamat bershopping. hehehe :D

    BalasPadam
  2. tahniah...kite dh guna dh beli sweater husband hehe

    BalasPadam
  3. Hehehehe. Yeker? Beli sweater yer.. Jap, masih fikir lagi nak beli apa. Hehhehe

    BalasPadam
  4. perghhh bestt tuuuu.... adoii... jeless.. :P

    psst : beli la wallet ke.. tudung utk tersayang ke.. hikhik.. :D

    BalasPadam
  5. Wallet yer.. Tudung yer.. Hehehehehehe

    BalasPadam
  6. huhu..syoknye dia..selamat bershoping ye :-D

    BalasPadam

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email