Blogger Muda. - ceritaejoy

Blogger Muda.

2:04 PTG

Dalam pada aku dok blogwalking, aku terperasan 1 group blogger muda, dalam usia 13 ke 14 tahun. Wow! Anda semua hebat!

Yelah, muda-muda dah ada blog sendiri. Aku ni ha, dah tua baru nak ada blog. Tua ke? Hehehhe. Aku baru 30tahun.

Aku terfikir, kalau mereka bermula dengan usia yang muda, tak mustahil, bila usia mereka mencecah 17 tahun, blog mereka ada ribuan atau ratusan ribu followers. Kan..

Malah, mungkin ada yang berjaya menghasilkan income dengan blog. Sebenarnya pada usia macam aku pun, masih belum terlambat. Tetapi, aku suka dengan mereka yang mendapat pendedahan awal ni.

Suka pulak aku tengok group-group ni. Hehehehe.



You Might Also Like

1 comments

  1. tu lah kn? msa zmn sy dlu umo mcm tu xthu apa psl internet haha...g cc biasa siapkan kerja kursus je hihi

    BalasPadam

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email