Biarlah ada kesamarataan. ~ ceritaejoy Biarlah ada kesamarataan. - ceritaejoy

Biarlah ada kesamarataan.

10:02 PG

Kalau tengok dalam persekitaran tempat kerja. Mesti ada yang selalu je sibuk dengan kerja dan pasti ada yang rilek je. Tak sibuk mana pun.

Tapi, bila dapat gaji sama je. Itu yang tak seronok tu. Kerja tempat yang sama, bidang yang sama, tapi "tugas" yang berbeza.

Yang buat aku pelik adalah, samada majikan perasan atau tidak dengan apa yang sedang berlaku. Atau dan tahu, tetapi tidak mahu membuat apa-apa perubahan dengan alasan yang tertentu?

Tak adil la kan. Kerja sama, tapi kita pula yang lagi sibuk berbanding orang lain. Sepatutnya, biarlah sama. Gaji di bayar sama pula tu. Kalau beza, ok la jugak. Kan?

Hmm.

You Might Also Like

4 comments

  1. kat mana2 pun mesti ada berlaku camni.. sabarlah yea...

    Haiii.. Cakkk..
    done follow sini no. 207
    salam kenalan yea..
    meh le singgah n follow blog teman,
    leh kita saling kunjung-kunjungan..

    http://tengkubutang.blogspot.com/ - blog official teman

    http://kucenkucenbleog.blogspot.com/ - blog kucen teman

    BalasPadam
  2. silalah laung kan ketidakpuasan hati tu..bru bos bukak mata kot

    BalasPadam
  3. Buka mata ke bukak surat? Erks. Hehehehehe.

    BalasPadam
  4. biasalah.. saya pun kena.. memang unfair betul.. bos c**a, yg dapat untung tu pn bangsa dia.. paroh gini..
    >>http://syidamenulis.blogspot.com/

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Blogger Malaysia