Aku tak makan PEDAS! ~ ceritaejoy Aku tak makan PEDAS! - ceritaejoy

Aku tak makan PEDAS!

4:26 PTG

Hmm, aku memang tak makan pedas. Kalau pedas sikit-sikit ok lagi, kalau pedas lebih sikit atau pedas banyak, minta di jauhkan makanan ini daripada aku. Huhuhu.

Aku makan laksa, dalam laksa tu ada cili padi!! Wargh!!! Huhuhu. Pedas! Dah berapa kali aku masuk bilik air. Perut sakit sangat.

Pernah sekali, makanan tu terlalu pedas, aku rasa macam nak pengsan pun ada. Bukan makan banyak pun, 1 sudu je, tapi penangan dia, Allahuakbar. Tak tertahan perut aku nih!

Mungkin ada yang sukakan pedas, lagi pedas lagi sedap, tapi tidak pada aku. Aku takleh terima makanan pedas. Kerana ia boleh merosakkan tubuh dan emosi aku secara keseluruhannya.

: (


You Might Also Like

12 comments

  1. bagus lah tak makan pedas. orang yang kuat makan lada ni mudah dapat appendiks :)

    BalasPadam
  2. ruginye.hahaha..blh ckp mcm tu? sy pn suka pedas...tp sjk akhir2 ni terpaksa kurang kan sbb x sanggup bila nak membuang asyik sakit je (buasir)

    BalasPadam
  3. makan lauk tanpa pedas....samalah sperti hidup tanpa internet bro, apa pun terpulang pada masing masing....kan? kan? kan? nak internet takkkkkkkkk??????? kalau nak internet makan lah pedassssss hahahaha

    BalasPadam
  4. Hahahhaha. Yang ini lawak. Hahahahaha. Nak internet kena makan pedas. Hahahahahha

    BalasPadam
  5. Follow blog sponsor 141+ :D

    http://theonlygirl98.blogspot.com/2014/12/giveaway-untuk-bloggers.html

    BalasPadam
  6. hahaha
    tp kalau mmg tak mkn pedas mmg sikit pun berdesing dh rasa kat bbir tu ..
    sama mcm wa ..huhu

    BalasPadam
  7. mak AB selalu cakap orang tak kuat makan pedas ni, perut dia nipis..hahahahhaha..wallahualam..take care ye

    BalasPadam
  8. pedas sedap...
    saya pernah tgan program di tv..dia kata smpai satu tahap perut kitan xdapat tahan atau xdpt menerima makanan pedas lagi

    BalasPadam
  9. hehe... tak boleh kalau tak pedas... mcm xde selera nk telan..

    BalasPadam
  10. Rugiiiii baq ang tak makan pedas! hahaha. Pedas itu nikmat ...tapi terlebih pedas kedalam jamban jawabnya hahaha :D

    BalasPadam
  11. saya dulu suke sgt mkn pedas..tetpi resdung sy teruk maka sy perlu hentikn mkn pedas..huhuhu.rinduny nk mkn pedas...^_~

    BalasPadam
  12. sama la . tapi lebih kepada kurang kot , mkan2 jugak tp xpedas sgt la . huhuu

    BalasPadam

Silalah tinggalkan komen anda yang bernas & membina. Komen yang menyentuh keagamaan, politik, atau yang boleh menimbulkan rasa tidak senang orang lain adalah dilarang. Sila tinggalkan juga URL blog kalian supaya kami juga boleh membalas kunjungan.

Terima kasih kerana sudi singgah ke blog ceritaejoy.com

Blogger Malaysia