Perkhidmatan bank yang perlahan! - ceritaejoy

Perkhidmatan bank yang perlahan!

9:46 PG

Aku rasa dah sampai masanya aku perlu tukar bank. Bayaran gaji aku, di masukkan kedalam bank merah. Dan aku rasakan bank ni memberikan perkhidmatan yang perlahan, kenapa?

Sebab, gaji masuk mesti lambat! Kadang tengahari baru masuk! Berbeza gan bank kuning. Pagi tadi, berbaris orang ambil duit gaji. Hish.

Kalau di berikan alasan, gaji di bayar lebih awal, dan menyebabkan urusan pembayaran memerlukan sedikit masa, kenapa bank kuning boleh je?

Kemudian, waktu-waktu pembayaran biasa, sama je lambatnya? Apa punca kepada masalah ini yang sebenarnya?

Hish. Aku betul-betul nak tukar bank ni. Lambat benar. hmm.

You Might Also Like

5 comments

  1. tengah hari ja..ingat sampai berhari2.. by da way bank merah tu cimb ka, kuning tu maybank?huhu

    BalasPadam
  2. eh sy pon gaji bank merah ok je...pagi2 dh menjengahkan diri dlm acc ... hehe...dh kol bank merah ke tanya kenapa?

    BalasPadam
  3. sabar ye..macam sama je kan gaji masuk bank merah

    BalasPadam
  4. bank merah kuning..mcm tahu ja hihi..
    bab masuk gaju wajib kena cpat kn...

    BalasPadam

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email