Nangka madu. - ceritaejoy

Nangka madu.

2:57 PTG

Aku tak pasti kenapa, tapi aku terasa sangat nak makan nangka madu. Sebenarnya, banyak je jual kat sisir jalan, tapi aku tak sempat nak singgah beli ( Nampak tak sangat sibuk kat situ?) Hehehehehe.

Warna kuning tu dan bau dia. Hmmm. Hmmm. Sedap. Sedap kalau letak dalam peti ais. Biarkan sekejap, lepas tu makan sejuk-sejuk. Ish. Sedap. Sedap.

Bila wife mengandung anak kedua ni, aku terasa nak makan macam-macam. Macam-macam yang aku idam nak makan. Tapi, kenapa aku pulak yang mengidam ek? Hish.

Hish, tak boleh jadi ni, terliur dah ni. Balik kerja ni, mesti cari. Mesti. Aku kena makan jugak. Argh!!

Hmm. Hmm.


You Might Also Like

0 comments

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email