Sikap sebenar gadis cantik yang ditoreh muka didedahkan pengguna facebook. - ceritaejoy

Sikap sebenar gadis cantik yang ditoreh muka didedahkan pengguna facebook.

8:42 PG

Sekarang sedang kecoh diperkatakan tentang seorang gadis cantik yang di rompak dan kemudian ditoreh mukanya. Mana-mana blog pun akan bercerita tentangnya.

Dan kini, keluar 1 status di facebook yang menerangkan keadaan sebenar yang berlaku. Bagaimana pun, kesahihan cerita ini belum pasti. Apa pun, semoga mangsa sihat dan mukanya boleh pulih seperti biasa.

You Might Also Like

5 comments

  1. hmm tak tao la nak kata macam mana..Moga Allah lindungi kita dari mereka yang berniat tidak baik huu

    BalasPadam
  2. hurmmm ~ takutnye.. semoga Allah melindungi kita semua daripada hasad dengki manusia..

    BalasPadam
  3. Semoga Allah melindungi semua umatnya . Amin !

    BalasPadam
  4. takut bila jadi benda macam ni.. Jadikan kes ni sebgai pengajaran baik betul mahupun tidak :D

    BalasPadam
  5. cantik salah, hodoh pon salah...
    bersyukur je lah...apa g ada.. semua pinjaman kan!

    BalasPadam

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email