• Breaking News

    13 November 2014

    Sangat mudah buat wang dengan 8Share!

    Baru-baru ini, aku dikenalkan dengan 8share oleh seorang rakan blogger. Sebenarnya dah lama tahu, tapi lom terasa nak join lagi, tapi lepas baca entry dia tentang 8share ni, aku pun, apa lagi terus la cuba.

    Memang mudah sangat buat duit dengan 8share ni. Sebab apa, bila korang berjaya join jer, RM1 sudahpun dimasukkan kedalam akaun anda. Mudah kan?

    Aku rasa, aku baru je join, tapi wang terkumpul dah RM1.60. Cepat sungguh!


    Kemudian, kita boleh pilih mana-mana iklan yang kita nak share. Dan boleh dikongsikan dimana-mana yang kita inginkan. Facebook, twiter, Google+.

    Dan yang menariknya adalah, bila ada rakan yang join bawah anda. Apabila mereka dapat RM2.00, secara automatiknya, anda akan dapat RM1.00, tanpa ada potongan pada rakan anda tadi. Menarik bukan?

                            Bonus for you & your friends


    If you like 8Share, your friends might like it too. Get RM1.00 auto-credited into your 8Share account for every friend who becomes an 8Share sharer as soon as they earn their first RM2.00.

    Jadi apa tunggu lagi? Jom join 8Share sekarang!



    Tiada ulasan:

    Catat Ulasan

    Popular Post

    Blogger Malaysia