Nuffnang. - ceritaejoy

Nuffnang.

5:41 PTG

Aku sebenarnya masih kurang jelas dengan penggunaan iklan nuffnang ini. Bila tengok rakan-rakan update pasal iklan-iklan yang masuk di dalam nuffnang mereka, aku menjadi semakin pelik.

Di blog aku, kadang keluar iklan proton, RHB, macam-macam la. Kemudian hilang. Kemudian ada kembali.

Dan aku masih kurang jelas dengan pembayarannya.

Jika ada yang sudi berkongsi ilmu mereka dengan saya?

You Might Also Like

4 comments

  1. Iklan nuffnang yg kuar kat blog sebenarnya secara random *rawak*, pembayaran pula berdasarkan klik oleh pelawat (CPC) dkat iklan tersebut. CPUV pula dianugerahkan oleh pihak nuffnang berdasarkan kesesuaian blog dan budi bicara pihak nuffnang..mungkin artikel ini boleh menjelaskan lagi keadaan-->>http://kenny977.blogspot.com/2014/07/nuffnang-memang-gempak.html

    BalasPadam
  2. Boleh rujuk blog dunia shida ... Dia mmg terer ttg nuff ni..

    BalasPadam
  3. hehe samer la...dr dulu x naik2...cmner dier org wat ek...kalo dh tau jgn luper share yer...

    BalasPadam
  4. Klau utk CPUV letakk je, CTH:
    Minta CPUV. Message pula: Tulis APA permasalahan yg dihadapi. Cthnya; blog langsung tak ada dpt CPUV wlaupn dh lama letak iklan DLM blog...

    BalasPadam

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email