Perogol bersiri di hukum gantung sampai mati. - ceritaejoy

Perogol bersiri di hukum gantung sampai mati.

10:05 PG

Semalam, selepas dari pulang bekerja, aku berehat-rehat di ruang tamu sambil tengok berita. Apa yang menarik perhatian aku adalah dengan berita seorang yang dihukum gantung sampai mati, di iring pegawai penjara dengan berkerusi roda! Dalam fikiran aku, apakah jenayah yang beliau lakukan sehingga di hukum gantung?

Aku hanya tengok berita utama sahaja. Dan terus melakukan aktiviti bersama dengan keluarga aku. Pagi ini, di tempat kerja, aku mencari berita semalam. Aku ingin mencari, apakah punca utama beliau di hukum gantung.

Dan jawapannya sudah aku terima. Beliau adalah perogol bersiri yang di kehendaki polis. Terlibat dengan kes rogol dan bunuh. MashaAllah. Mangsa rogol beliau ada yang di bawah umur. Beliau juga terlibat dengan kes cuba membunuh anggota polis yang ingin menahan beliau. Dan penyebab mengapa beliau menggunakan kerusi roda adalah kerana hukuman sebat yang beliau terima. Terima hukuman sebat sehingga berkerusi roda? erks..

Jadi hukuman yang beliau terima adalah setimpal dengan kesalahan yang beliau lakukan. Semoga perkara ini menjadi pengajaran kepada kita semua. 

You Might Also Like

0 comments

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email