Dapatkan jawapan perumahan secepat mungkin - ceritaejoy

Dapatkan jawapan perumahan secepat mungkin

9:34 PG

Aku seperti perlu mencari sendiri, jawapan kepada permasalahan rumah aku. Hari sebelumnya, aku ada mendapatkan jawapan daripada pihak bank, jawapan yang aku terima adalah, pihak bank sudah membuat bayaran penuh kepada pihak pemaju. Dan mereka menyalahkan pihak pemaju, kerana lambat mendapatkan CF.

Bila aku call pihak pemaju, mereka menyalahkan pihak bank, kerana pihak bank masih belum menghabiskan bayaran kepada pihak pemaju. Aku kembali buat panggilan kepada pihak bank untuk mendapatkan jawapan. Dan jawapan yang aku terima adalah..

" Ohh, ada baki lagi 35k belum bayar, ini semua salah pihak pemaju la, tidak buat claim betul-betul"

Aku terasa seperti di permainkan pula oleh mereka-mereka ini. Macam ada benda yang cuba mereka sorokkan.

aku cuba dapatkan pandangan daripada antara otai dalam bidang hartanah abang ensem

beliau meminta aku untuk periksa dengan pihak berkuasa tempatan, periksa dengan majlis pembandaran, mengapa mereka belum mengeluarkan CF.

Hari ini, aku akan cuba dapatkan jawapan kepada permasalahan ini.

InsyaAllah.

You Might Also Like

0 comments

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email