Simpanan terbaik untuk anak. - ceritaejoy

Simpanan terbaik untuk anak.

9:04 PG

Aku selalu memikirkan, apakah simpanan terbaik untuk anak aku. Semua orang inginkan yang terbaik untuk anak mereka, termasuklah aku. Dan bila mahukan yang terbaik, kita mesti sediakan yang terbaik juga.

Dalam pada aku memikirkan yang terbaik + aku menjalankan perniagaan emas. Jadi, aku merasakan, emaslah simpanan yang terbaik. Apa yang dimaksudkan dengan terbaik itu?

Cuba anda bayangkan, anda mempunyai RM3000. Dan ingin memulakan simpanan untuk anak anda. Dan anak anda berumur bawah dari 1 tahun. Dan ketika beliau mencapai umur 17 tahun. Apakah nilai simpanan RM3000 anda bertambah terlalu banyak ataupun bertambah sedikit, atau sama sahaja, ataupun "nilainya" semakin berkurang? Mengapa aku cakap nilainya berkurang? Cuba anda bezakan dengan perbelanjaan pada tahun 1999 dan perbelanjaan pada tahun 2014? Jauh berbeza bukan? Tetapi nilainya tetap sama. Nilai pada kertas juga sama. Yang berbeza cuma kuasa membeli. Benar bukan?

Kini, cuba anda tukar cara simpanan anda. Dengan wang RM3000, anda tukarkan kepada emas. Andaikan dengan nilai itu, anda mampu membeli 20g emas. Dan sama juga, ketika anak anda berusia 17 tahun, selepas 16tahun kemudian, apakah nilai emas anda tetap sama? atau berkurang? atau semakin bertambah? Apa yang semua tahu, nilai emas sentiasa meningkat saban tahun. Ini boleh dibuktikan. Apakah nilai emas pada tahun 1999 sama dengan nilai emas pada tahun 2014?

Dan atas alasan itulah, aku merasakan emas adalah simpanan terbaik untuk anak aku. Juga terbaik buat anda semua. Mulakan simpanan emas anda hari ini. Jika anda ingin memulakan simpanan emas dengan harga terbaik, bolehlah menghubungi aku. Beli emas dengan harga yang terendah dari pasaran.

Boleh mulakan dengan nilai yang terendah.

1g sebulan untuk 1 keluarga.

Mulakan hari ini!

You Might Also Like

0 comments

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email