Kehilangan rakan sekampung - ceritaejoy

Kehilangan rakan sekampung

2:00 PTG

Hari ini, aku mencari berita tentang kemalangan yang membabitkan rakan sekerja aku. Dalam mencari-cari, aku terjumpa satu artikel yang benar-benar mengejutkan aku. 

Tajuk berita "arwah ibu dah tunggu", lokasi di jitra kedah. Kawasan yang diberitahu sangat-sangat familiar dengan aku. Dan aku terus telefon ibu aku untuk mengesahkan berita yang aku baca ini.

Inallilah..seorang sahabat yang aku kenal telah kembali ke rahmatulah. Banyak cerita tentang arwah yang aku dengar, dan nasib beliau tidak seperti orang lain. Masalah keluarga yang menimpa arwah juga cukup besar. Allah lebih mengetahui segalanya.

Al-fatihah untuk Zainudin Romle.

Berita selanjutnya di sini.

You Might Also Like

0 comments

[Penafian] Segala perkongsian di dalam blog ceritaejoy ini adalah pendapat peribadi yang mahu dikongsikan bersama pembaca blog dan sebagai rujukan pemilik blog untuk kegunaan masa hadapan.

Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan penyalahgunaan artikel dari blog ceritaejoy dan sebarang komen dan pendapat yang diberikan pembaca blog samada secara positif atau negatif adalah dipertanggungjawabkan kepada pembaca sendiri.

Follow by Email